DAF je predstavil LF Aerobody, vozilo namenjeno najbolj učinkoviti porabi goriva
Objava: 27. 2. 2014DAF je predstavil LF Aerobody, 12-tonsko tovorno vozilo namenjeno distribuciji, ki je tovarniško opremljeno z aerodinamično nadgradnjo PACCAR. Vozilo v kombinaciji s posebej zanj oblikovanim setom spojlerjev in usmernikov zraka omogoča doseganje znatnih prihrankov tako pri gorivu kot tudi pri izpustu CO2. Za doseganje optimalnega zračnega upora se nadgradnja LF-a Aerobody na prednjem strešnem delu rahlo dviguje, vogali pa so zaobljeni. Zadaj se streha v srednjem delu spušča rahlo navzdol, kar pripomore k še boljši aerodinamiki. Iz istega razloga je vozilo standardno opremljeno s posebnim setom usmernikov zraka in spojlerjev, ki povezujejo kabino vozila z nadgradnjo. Zahvaljujoč izboljšani aerodinamiki je poraba goriva lahko nižja za več kot 4 %, posledično pa so nižji tudi izpusti CO2. Pri hitrosti 85 km/h je novi LF Euro 6 Aerobody lahko do 8 % bolj ekonomičen v primerjavi z vozilom s klasično nadgradnjo. 16 ali 17 Euro palet Celotno vozilo skupaj z nadgradnjo PACCAR je izdelano v PACCARJEVI tovarni Leyland Trucks v Veliki Britaniji. Nadgradnja je na voljo v dolžinah 6,75 ter 7,05 m (notranja mera) in je primerna za prevoz 16 oz. 17 Euro palet. Na vozilu je standardno nameščena nakladalna ploščad z dvižno kapaciteto 1.500 kg, za dodatno udobje pa je LF Aerobody opcijsko na voljo z dodatnimi vrati na desni strani nadgradnje. DAF LF Aerobody se seveda ponaša z enako odličnimi voznimi zmogljivostmi in prijaznostjo do uporabnika kot preostali modeli serije LF. Zaradi majhnega obračalnega kroga, lahkega vstopa v kabino in nizke lastne teže, je vozilo idealno za uporabo v pogojih intenzivne distribucije. LF Aerobody je na voljo z dvema različnima ekonomičnima Euro 6 motorjema, s 4,5-litrskim motorjem PACCAR PX-5 s štirim cilindri ter 6,7-litrskim motorjem PACCAR PX-7 s šestimi cilindri. Motorji so na voljo z močmi od 112 kW/152 KM do 186 kW/253 KM.