DAF je predstavil novo serijo vozil LF in CF Euro 6 za gradbeništvo
Objava: 17. 9. 2013DAF je predstavil novo serijo vozil CF Euro 6 za gradbeništvo, posebej razvito za uporabo v gradbeni industriji in gradbeništvu, kjer obstajajo večje zahteve po terenski vožnji. Vozila serije CF za gradbeništvo se ponašajo z zvišanim pristopnim kotom in visoko oddaljenostjo od tal za boljše zmogljivosti pri vožnji po terenu ter s številnimi premišljenimi detajli, ki poskrbijo za največjo razpoložljivost, nizke operativne stroške in vrhunsko enostavnost uporabe. Robustni oblikovalski elementi pri seriji vozil CF za gradbeništvo pripomorejo tudi k bolj individualnemu videzu vozil serije LF za gradbeništvo.
Prva stvar, ki te pri novi seriji gradbenih vozil CF zbode v oči, je njihova značilna oblika. Izkazujejo moč, zahvaljujoč izraziti črni maski z velikimi lamelami in povsem novi zasnovi odbijača, izdelanega iz pocinkanega jekla za maksimalno robustnost. Iz istega razloga so pokrovi privlačnih žarometov narejeni iz leksana – nezlomljive polikarbonatne termoplastike, pod odbijačem pa je nameščena 3 mm debela jeklena plošča, namenjena zaščiti hladilnika vode. Le-ta lahko zdrži obremenitve do 4 tone, spodnji del pa se lahko preklopi ven in služi kot praktična, široka stopnica. Odbijač na novi seriji gradbenih vozil CF je na voljo z vgrajenima kombiniranima lučema za meglo in statičnima žarometoma, ki svetita v zavoj in je sestavljen iz treh ločenih delov, ki jih je mogoče zamenjati posamično, s čimer so zmanjšani stroški poslovanja. Robustni odbijač je nameščen visoko, s čimer so dosegli velik, 25 ° pristopni kot. V kombinaciji s 40 cm oddaljenostjo od tal – delno zaradi uporabe “ravnih” prednjih osi – to zagotavlja odlične vozne lastnosti na makadamskih cestah.
Optimalno udobje DAF CF za gradbeništvo Visoka raven udobja za voznika in največja enostavnost uporabe sta bili drugi ključni zahtevi, ki ju je DAF upošteval pri razvoju nove serije gradbenih vozil CF. Kot dodatna oprema je na voljo praktična stopnica ob strani kabine s priročnim oprijemom za roko na strehi, s pomočjo katere lahko voznik enostavno pregleda tovor. Široke stopnice omogočajo preprost in varen dostop do kabine. Modeli z 12,9 -litrskim PACCAR MX -13 motorjem, so opremljeni s tremi stopnicami, modeli z 10,8- litrskim PACCAR MX – 11 motorjem pa z dvema. Pri teh je opcijsko na voljo dodatna fleksibilna stopnica, ki je manj dovzetna za poškodbe. Vozila serije CF za gradbeništvo so seveda opremljena z enako udobnimi sedeži kot ostali modeli v pestri ponudbi vozil serije CF, prav tako pa so opremljena tudi s stilsko dovršeno armaturno ploščo z integriranim pomočnikom za učinkovito vožnjo in novimi, ergonomsko nameščenimi stikali. Del serijske opreme vozil nove serije CF za gradbeništvo je tudi lično oblikovan volan z vgrajenimi kontrolami.
Pogonska tandemska os Novi DAF CF za gradbeništvo je na voljo kot šasija v konfiguraciji 6×4 z 8 ali 9-tonsko prednjo krmilno osjo in 19, 21 ali 26-tonsko tandemsko pogonsko osjo, zaradi česar je vozilo idealno za uporabo v gradbeništvu in lesni industriji. Kot triosni 6×4 vlačilec, je CF za gradbeništvo izjemno primeren za posebne transportne aplikacije ter za prevoz lesa ali stebrov. Šasija 8×4 predstavlja idealno osnovo za kiper ali mešalec betona. Z dvema krmilnima 7,5, 8 ali 9-tonskima prednjima osema, v kombinaciji z 19, 21 ali 26-tonsko tandemsko pogonsko osjo, zagotavlja visoko skupno maso vozila – od 32 do 44 ton. Vsi modeli so opremljeni z DAF-ovo priznano dvojno pogonsko osjo, za katero je značilna visoka stabilnost ter odlična gibljivost (270 mm), kar omogoča visoko mobilnosti pri vožnji izven utrjenih površin.
Učinkovita motorja PACCAR PACCAR ENGINE Za pogon skrbita 12,9-litrski motor PACCAR MX – 13, z močmi od 303 kW (410 KM) do 375 kW (510 KM) ter novi 10,8-litrski motor PACCAR MX – 11, z močmi od 210 kW (290 KM) do 320 kW (440 KM). Povprečna poraba goriva motorja PACCAR MX – 11 je do 3 % nižja od tiste pri že tako učinkovitem 12,9-litrskem motorju PACCAR MX – 13, z več kot 180 kilogramov nižjo težo pa prispeva še k višji nosilnosti. Opcijski avtomatizirani menjalnik AS Tronic je na voljo s posebno nastavitvijo za terensko uporabo s posebej v ta namen razvito strategijo pretikanja. Le-to s hitrejšim delovanjem sklopke zagotavlja hitrejše pretikanje. Pri novi seriji CF za gradbeništvo je seveda na voljo veliko različnih odjemov moči – PTO. Pri različicah, opremljenih s PACCAR MX – 11 motorjem je poleg odjema moči iz motorja v položaju »ob enih« na voljo tudi odjem moči iz motorja v položaju »ob enajstih«, z navorom 250 Nm.
Nova šasija: lahka, močna in nadgradnji prijazna DAF CF za gradbeništvo Nova šasija pri seriji CF za gradbeništvo je bila razvita za maksimalno togost in vrhunske vozne lastnosti in ponuja dovolj prostora za nameščanje komponent kot so podpore za nakladalni žerjav. Okvir podvozja ima obliko črke Y z razširitvijo na prednjem delu, s čimer so ustvarili prostor za novi Euro 6 motor in veliko hladilno enoto za nizko porabo goriva. Druga novost je predpriprava za pritrditev DIN plošče, ki se lahko uporablja, na primer, za namestitev snežnega pluga. Vsi modeli so na voljo z navpično izpušno cevjo, v katero je pri šasiji 8×4 vgrajena tudi SCR enota. Posebna pozornost je bila namenjena tudi lažji pritrditvi nadgradnje. Dober primer tega je metoda pritrditve nadgradnje (BAM), ki jo je moč naročiti pri šasiji FAD 8×4 in ki zagotavlja popolno predpripravo za montažo najbolj tipičnih prekucnikov. To vključuje tovarniško opremljanje šasije z različnimi nosilci in zagotovitev lukenj po posebnem vzorcu. Vozila CF za gradbeništvo so serijsko opremljena z zajemom zraka na strehi, za obratovanje v bolj prašnem okolju pa je opcijsko na voljo zajem zraka s ciklonskim čistilcem.
Novost: LF za gradbeništvo DAF LF za gradbeništvo DAF je prav tako predstavil gradbeno različico svoje priljubljene serije LF. Zasnova tega 19-tonskega gradbenega vozila deli družinsko podobnost z večjim CF-om za gradbeništvo, zahvaljujoč črni maski z velikimi lamelami in značilnim, više postavljenim odbijačem, ki zagotavlja pristopni kot nad 25 °, kot tudi večjo oddaljenost od tal (32 cm). Tako kot CF za gradbeništvo, ima tudi LF za gradbeništvo značilne stopnice in 3 mm debelo ploščo pod odbijačem za zaščito hladilnika. LF za gradbeništvo je na voljo s 6,7-litrskim motorjem PACCAR PX – 7, z močmi od 164 kW (220 KM) do 231 kW (310 KM). Seveda se novi LF za gradbeništvo ponaša tudi s številnimi edinstvenimi značilnostmi, zaradi katerih so vozila serije LF tako cenjena. DAF LF ima najmanjši obračalni krog v svojem razredu, kar omogoča maksimalno okretnost, ter nizko lastno težo, kar omogoča najvišjo možno nosilnost. DAF bo s proizvodnjo vozil novih serij LF in CF za gradbeništvo pričel v pričetku prihodnjega leta. Za aplikacije, pri katerih sta velik pristopni kot in oddaljenost od tal manj pomembna, DAF ponuja tudi modela CF 6×4 in 8×4 v privlačni zunanji obliki standardnih modelov CF.