DAF CF Hybrid
Električni doseg do 50 kilometrov
HEV ali hibridna električna vozila – združujejo najboljše iz obeh svetov: popolnoma električna v mestnih območjih in čista dizelska tehnologija povsod drugje. DAF preizkuša to zelo obetavno tehnologijo, ki ima pomembno prednost, da je prilagodljiva skoraj vsaki situaciji.
Integriran s posebnim menjalnikom ZF TraXon
Tovornjaki DAF CF Hybrid Innovation, ki se trenutno testirajo na terenu, so opremljeni z 10,8 l PACCAR MX-11 dizelskim motorjem (do 330 kW/450 KM) in elektromotorjem ZF (75 kW/100 KM, največja moč: 130 kW). /175 pk) integriran s posebnim menjalnikom ZF TraXon za hibridne pogone. Elektromotor poganja baterija s kapaciteto 85 kWh, ki se polni med uporabo dizelskega motorja. Ko je baterija popolnoma napolnjena, ima tovornjak – odvisno od skupne teže – električni doseg do 50 kilometrov, kar je več kot dovolj za potovanje v mestnih območjih in izven njih.
Izven mesta CF Hybrid poganja čist in učinkovit dizelski motor PACCAR MX-11, ki ponuja dolg razpon delovanja. Energijo, ki jo ustvarita izpušna zavora in nadzor hitrosti navzdol, uporablja elektromotor za podporo dizelskega motorja. To je zelo ugodno tako glede porabe goriva kot emisij CO2, ko je dizelski motor v uporabi.
Izpolnjevanje strožjih emisijskih predpisov
Hibridne rešitve operaterjem omogočajo tudi izpolnjevanje vedno strožjih predpisov o emisijah. Od leta 2025 bo več evropskih mest dovoljevalo samo gospodarska vozila brez emisij v mestnih središčih. Za težka in srednje težka tovorna vozila, ki večino svoje kilometrine prevozijo zunaj mestnih območij, je hibridna tehnologija popolna rešitev za to omejitev. Popolnoma električna vožnja zagotavlja nič emisij v mestnih središčih, čista dizelska tehnologija pa nudi največji doseg in prilagodljivost zunaj mest.
DAF ima dolgoletne izkušnje na področju hibridne tehnologije
Leta 2010 smo razvili LF Hybrid, ki je imel popolnoma električni doseg 2 kilometra. Naš eksperimentalni hibrid XF je bil razvit leta 2012 in je bil sposoben 1,5 kilometra popolnoma električne vožnje. DAF Convenient, poimenovan po projektu, ki ga je financirala EU iz leta 2016, je bilo hibridno testno vozilo, ki je doseglo izboljšano učinkovitost porabe goriva in popolnoma električni doseg vožnje od 3 do 6 kilometrov. Leta 2017 je projekt EU EcoChamps izdelal hibrid z izboljšano učinkovitostjo porabe goriva in popolnoma električnim dosegom vožnje 10 kilometrov z nižjimi stroški in težo.