DAF XF Euro 6
Zasnovan za vaše potrebe
Novi XF z novim pogonskim sklopom in pametno zasnovo podvozja postavlja nova merila v kakovosti Euro 6. Posledica dobro premišljenih inovacij je nizka teža praznega vozila in s tem visoka nosilnost.
Najboljši tovornjak za lastnika
Nova motorja Euro 6 PACCAR MX-13 ter MX-11 omogočata najvišjo možno zanesljivost in vzdržljivost, visoko zmogljivost in nizko porabo goriva.
Teža je optimizirana za najvišjo nosilnost. S sodobno tehnologijo je doseženo zvišanje lastne teže vozila za največ 90 kilogramov.
Popolnoma nova šasija s premišljeno razporejenimi komponentami, ki omogočajo namestitev posod za gorivo s kapaciteto do 1.500 litrov, z izboljšanim vzmetenjem kabine in novo zasnovo osi za odlično stabilnost vozila. Nizki obratovalni stroški z možnostjo servisnih intervalov na do 150.000 km.
Vozilo je oblikovano tako, da nudi odlično hlajenje motorja in optimiziran dotok zraka. AS-Tronic menjalniki so opremljeni s funkcijama EcoRoll in Fast Shift. Vsa vozila so standardno opremljena z interaktivnim pomočnikom za optimalno vožnjo.
Najboljši tovornjak za voznika
Razvit za najvišje možno udobje ponuja: nove sedeže, nov volanski obroč, novo armaturno ploščo z novim zaslonom ter nova stikala in držala za pijače za najboljše delovno okolje.
Popolna notranjost bo poskrbela za najvišji nivo udobja, še večji postelji pa za najvišji nivo udobja med počitkom.
Zunanjost
DAF XF Euro 6
S svojim mogočnim in elegantnim zunanjim videzom novi XF predstavlja predstavitveno vizitko vsakega prevoznika. Impresivni prednji del z značilno črno masko in privlačnimi stilskimi elementi: nezgrešljivo novi XF.
Ko oblikovanje sreča funkcionalnost
Pri oblikovanju novega XF-a je DAF gradil na svojem občudovanem konceptu kabine, ki je znana po svoji prostornosti in praktičnem udobju.
- Povsem preoblikovan predni del – skupaj z novimi blatniki, odbijačem in medosnimi spojlerji – zagotavlja zelo sodoben videz.
- Izjemna pozornost je bila namenjena aerodinamiki in optimiziranju pretoka zraka.
- Novi žarometi, opcijsko v LED tehnologiji, kot prvi v industriji tovornih vozil. Z največjo svetilnostjo, najdaljšo življenjsko dobo in z minimalno porabo energije.
Zunanja svetlobna telesa
Nova žarometa sta opremljena s H7 halogenskimi žarnicami, z integriranimi dnevnimi lučmi (4 LED žarnice). Zasenčeni luči žarometov sta opcijsko tudi v LED tehonologiji – kot prvi v industriji tovornih vozil. LED žarometa jamčita največjo svetilnost, najdaljšo življenjsko dobo in minimalno porabo energije.
Opcijsko je na voljo tudi sistem za pranje žarometov, ki je čudovito integriran v nove žaromete.
Optimalen pretok zraka
Strešni spojler ter stranska spojlerja ob kabini lahko zmanjšajo porabo goriva ter izpust CO2 za do 10 procentov.
Spojlerji so na novo oblikovani, skbno prilagojeni večji širini vozila 2,55 metra.
Enako velja za aerodinamične blatnike z integriranimi smerniki, ki jih pešci in kolesarji lahko razločno vidijo, kar omogoča večjo varnost.
Notranjost
DAF XF Euro 6
Notranjost kabine je voznikovo kraljestvo in tega se nihče ne zaveda bolje, kot DAF, zato novi XF prinaša povsem novo raven udobja za voznika. Z 12,6 kubičnih metrov prostornine ima voznik največjo razpoložljivo kabino za delo in bivanje.
Najboljše za voznika
Pri zasnovi vozila je potrebno predvidevati vnaprej, zato smo začeli razmišljati širše pri bodočih voznikovih potrebah.
Zagotavljamo višjo stopnjo ugodja in še več varnosti ter spreminjamo koncept voznikovega delovnega prostora. Danes vsakdo lahko dela v udobni pisarni, zakaj ne bi imel te možnosti tudi poklicni voznik?
Morda se slliši nenavadno, a prav to smo storili – preuredili voznikov delovni prostor v prijetno okolje.
Super Space kabina
Novi XF v Super Space kabini edini ponuja voznikom delovno in bivalno okolje na 12,6 m3 in stojno višino 2,25 m. Če vaša osebna prtljaga zahteva še več prostora, potem enostavno s seboj nosite preveč. Super Space kabina ima več, kot 1.000 litrov prostora, razdeljenega v praktične shranjevalne enote.
Pogonski sklop
DAF XF Euro 6
Novega XF-a poganjata motorja PACCAR MX-13 ter MX-11, razvita za najvišjo učinkovitost, visoko zmogljivost ter nizke stroške obratovanja.
MOTOR Paccar MX-13 Euro 6
Doseganje zakonsko pogojenih Euro 6 emisij je bil le eden od dejavnikov pri razvoju motorja PACCAR MX-13. Seveda smo želeli, da bi bil zelo zanesljiv in vzdržljiv z nizko porabo goriva, primerljivo z vozili Euro 5 ATe, v kombinaciji z odličnimi voznimi lastnostmi z ogromno razpoložljivega navora. Motor združuje mešanico vrhunske tehnologije in tehnoloških inovacij.
Na voljo je s 315 kW/428 KM, 355 kW/483 KM in 390 kW/530 KM, z navorom 2300, 2500 in 2600 Nm v širokem območju od 900 do 1.460 vrtljajev.
Vsa ta moč se prenaša na naše nove menjalnike.
Avtomatizirani menjalnik AS Tronic vsebuje edinstvene funkcije, vključno s funkcijama ECOROLL (vozilo vozi navzdol v prostem teku motorja) in FastShift (pretikanje brez odvajanja sklopke med 11. in 12. prestavo) za nadaljnje izboljšanje učinkovitosti porabe goriva.
Intarder najnovejše generacije Intarder 3 ima večjo moč zaviranja pri nižjih hitrostih.
TIP MOTORJA | MOČ | NAVOR |
MX-13 303 | 303 kW/410 hp (1,425 – 1,750 rpm) |
2,000 Nm (1,000 – 1,425 rpm) |
MX-13 340 | 340 kW/460 hp (1,425 – 1,750 rpm) |
2,300 Nm (1,000 – 1,425 rpm) |
MX-13 375 | 375 kW/510 hp (1,425 – 1,750 rpm) |
2,500 Nm (1,000 – 1,425 rpm) |
Novi menjalniki
Novi XF je standardno na voljo z 12-stopenjskim ročnim menjalnikom z neposrednim prenosom. Na voljo pa je tudi 16-stopenjski menjalnik za težke aplikacije. Ročni menjalnik je standardno opremljen s pnevmatsko podporo pretikanju “Servoshift” za povečanje udobja, ki je posledica zmanjšanega napora pri pretikanju ter krajše poti prestavne ročice.
Zaradi nižjih stroškov obratovanja so sinhronizirani obroči iz ogljika, kar v najvišji meri podaljša njihovo življenjsko dobo.
Zaradi lažje uporabe je bil hod pedala sklopke zmanjšan s 154 na 135 mm. Novi avtomatizirani menjalniki AS-Tronic so opremljeni s številnimi novimi, za DAF značilnimi funkcionalnostmi. Na novo razvita programska oprema in novi senzorji s postopnim vklapljanjem sklopke zagotavljajo tekoče speljevanje in manevriranje.
Zahvaljujoč funkciji EcoRoll je med vožnjo po rahlem klancu navzdol sklopka izklopljena, kar omogoča nadzorovano vožnjo v prostem teku motorja. Funkcija Fast Shift prav tako prispeva k manjši porabi goriva.
Nove pogonske osi
Z novim XF-om predstavljamo tudi novo, robustno pogonsko os SR1344, z optimizirano lastno težo, ki je bila razvita za uporabo s Stablink konstrukcijo in jo odlikuje zelo tiho delovanje.
Manjša količina olja (10 namesto 15 litrov) pomeni prihranek pri porabi goriva in nižje stroške pri menjavi olja. Največja dovoljena obremenitev osi SR1344 je 13 ton. Z njo so standardno opremljena vozila skupne dovoljene mase skupine do 44 ton in motornim navorom do 2300 Nm.
Da bi bila os prilagojena različnim namenom uporabe vozila, so na voljo razmerja diferenciala od 2,38 : 1. Pogonska os SR1344 ima na novo zasnovana stožčasti ter kronski zobnik, zaradi česar je 50 kg lažja.
Za vozila, katerih skupna dovoljena masa skupine presega 44 ton in za vozila z motorjem z močjo 375 kW/510 KM, je na voljo posodobljena pogonska os SR1347, z manjšo količino olja, kar pomeni nižjo porabo goriva in stroške poslovanja.
Šasija
DAF XF Euro 6
Popolnoma nova šasija združuje visoko nosilnost z nizko lastno težo. Njena izjemna togost zagotavlja odlične vozne lastnosti. Njene premišljeno razporejene komponente zagotavljajo najvišjo učinkovitost. Popolna osnova, na kateri lahko gradite.
Čvrsta in lahka
Popolnoma nov okvir šasije novega XF-a. Na prednjem delu šasije je dovolj prostora za namestitev izjemno široke enote za hlajenje motorja. Prednja podletna zaščita nudi zaščito tudi hladilniku vode.
Tog in čvrst prednji del šasije zagotavlja natančno krmiljenje. Nov sistem vzmetenja zadnje osi Stablink poleg tega, da prispeva k nižji teži vozila, pripomore tudi k boljši vodljivosti in stabilnosti. Z namenom zmanjšanja lastne teže vozila in izboljšanja njegove zmogljivosti smo popolnoma na novo zasnovali osi, vzmetenje in krmilje.
Zasnova šasije
Kljub sistemu za naknadno obdelavo izpušnih plinov (EAS), enote s katalizatorjem (SCR) in filtra trdih delcev, namenjenega čiščenju izpušnih plinov, je bil naš cilj, da na šasiji z medosno razdaljo 3,80 m zagotovimo dovolj prostora za namestitev posod za gorivo, kapacitete do 1.500 litrov in/ali dovolj prostora za namestitev črpalk, hidravličnih rezervoarjev in zabojev z orodjem.
Zato so akumulatorji nameščeni v zadnji previs, standardna 90-litrska posoda za AdBlue (opcijsko tudi 140-litrska) pa je nameščena pod kabino. Polniti jo je mogoče neposredno za kabino.